torsdag 11. august 2016

Når man egentlig...


...går og titter etter løvetann til kaninene i veikanten men heller ser en nydelig samling med lys rosa astilber...ja da får kaninmaten vente!!! Jeg måtte selvfølgelig plukke med meg :)






Akkurat denne rosatonen har jeg allerede en del av så dette ble full klaff kan dere skjønne :)




Det er så deilig når man kan fylle opp i store mengder - 
denne trekassen rommer litt og er derfor ekstra kjekk å fylle!
Hadde planer om å plukke inn roser med med været som har vært siste dagene har de vel blåst i stykker de fleste av dem! 
Kjekt med noe annet enn det vanlige også da :)





Tror nesten jeg må snike meg avsted samme turen i morgen og se om jeg får med meg noen røtter av desse så kan jeg kanskje få til en liten tue her i hagen også ? Har Astilbe i hagen fra før men ikke denne fargen...




Sett noe så skjønt ?



Kontrastene er store om dagen...sommerblomster på bordet...nysnø på fjelltoppene og fyr i peisen. Så da får man bare nyte sommer og høst på samme tid da...dobbelt heldig (or not !) 



3 kommentarer:

  1. Smukke smukke billeder som altid Tove.
    Så smukt og gennemført!
    Elsker din stil......
    Jeg har haft selv samme astilbe i haven. Men den er ikke kommet de to sidste år. Den er så bedårende i sin lyserøde farve.

    Rigtig dejlig weekend
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Så nydelige Astilber! Fant du dem i grøftekanten, ja da var du heldig. Jeg har en mørkere rosa i hagen.Håper du klarte å få med deg ei rot også!
    Her er der regn og fyr på peisen i dag, heldigvis ingen snø i sikte!
    Ha en fortsatt fin Fredag.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Bei dir ist es wunderschön! Die zarten Farben der Astilbe harmonieren traumhaft mit deiner Einrichtung.
    Und ich bin ganz vernarrt in deine Standuhr. Eine solche steht auf meiner Wunschliste ganz oben.
    Wünsche dir ein herrliche Wochenende mit viel Sonnenschein.
    Alles Liebe,
    Manuela

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.